Møte om arealplanlegging, naturforvaltning og samarbeid lokalt, regionalt og nasjonalt

Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen

30. apr, kl. 17:30 — 20:00, Fagskolen i Agder

Til våre folkevalgte i kommuner og fylkestinget, fylkesstyret og kommunepartiledere, samt medlemmer

Vi inviterer til møte om arealplanlegging, naturforvaltning og samarbeid lokalt, regionalt og nasjonalt, med Klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen, tirsdag 30.april kl.17.30-20.00, på Fagskolen i Agder (Grøm Næringspark 23 i Grimstad).

Temaet for møtet blir mer og mer aktuelt, også inn mot programarbeidet i partiet.  Vi utfordres også av en svært samkjørt høyreside, der Høyre har koordinert seg godt med lik argumentasjon i de regionale sakene vi behandler.

Vi ønsker med dette å sette arealpolitikk og naturforvaltning på dagsorden for å øke kunnskapen vår, men også for å øke forståelsen for at dette må sees i sammenheng og over kommunegrenser. Hva er vår politikk, hvordan fremstår vi enhetlige, og hvordan jobber vi videre sammen om dette? Trenger vi ny nasjonal politikk?

Det blir enkel servering i begynnelsen av møtet og vi trenger derfor en påmelding fra dere som ønsker å delta. Påmelding via linken nedenfor innen 29.april.Påmelding her